Café Sälja-sälja och "houdeschnag"

Publicerad 2016-01-15 18:01:03 i

Att skapa för lek och lärande är något som jag blir alldeles lycklig av. Tänk den som fick jobba med att göra ritningar till framtida lekplatser. Hur coolt liksom?! 

Namnet på caféet är Julius påhitt. Det här barnet har verkligen en del märkliga uttryck för sig. Enligt honom är detta nedan en "houdeschnag" som man: "kan trolla bort väggar med". I själva verket är det en detalj från ett gammalt halsband som funnits i min ägo. 

Kommentarer

Postat av: Alicia

Publicerad 2016-01-21 19:22:04

Detta känner jag igen mig i! Många år har jag drömt om att bygga ett dockhus, och ett muminhus i miniatyr. Längtat efter att få sy kläder till någons actionfigurer och göra skor och hjälmar i cernitlera. Jag måste låna ett barn snart.
Så underbart med alla virkade bakverk, och detaljerna i det lilla fiket! En houdeschnag kunde man ha användning för. Hojta när de börjar säljas till allmänheten!

Postat av: Sandra

Publicerad 2016-02-10 08:17:55

Haha men åh, vilken underbar fantasi och vilken utvecklande hörna cafét är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela